Baby Qeisha

Minggu ini rumah aku meriah...

Mak tok dan tok wan (mertua aku) ada


Adik ipar, suami dan anak comelnya, Qeisha ada.

Qeisha, 5 bulan anak perempuan sulung adik ipar aku.

Anak-anak aku seronok bila ada famili tinggal bersama... rumah jadi meriah, makan malam pun berselera kerana kami akan makan bersama sambil bersembang... macam-macam cerita keluar.

Qeisha is such an adorable baby... tak meragam, suka ketawa bila diagah... dia memang mesra, very friendly... aku panggil dia Ticha... comel pulak bunyi Ticha...


Qeisha akan diletakkan atas toto di ruang tamu dan dia akan jadi centre of attraction...


Anak-anak aku balik sekolah akan terus mengagah dia. Aku pun balik kerja akan duduk bermain dengan Qeisha... Qeisha pulak nampak aku je dia ketawa.

Bila petang mak tok akan dukung Qeisha ke depan belakang rumah... tengok Inas dan Izz main.

Inas dan Izz sedang mendemo lagu Makhluk Tuhan Paling Seksi... lagu fevret mereka sejak dinyanyikan oleh Stacy AF6.



Qeisha ketawa bila diagah... ketawa ialah hobby Qeisha.

Inas dan Izz main dengan arnab, kesian pulak arnab dah seharian terkurung dalam cage.


Bila Qeisha dah balik ke Shah Alam semula.... kami akan rindu dengan gelak tawanya... ruang tamu bawah akan kosong dan sunyi.




1 comment:

Nyza said...

Thanks for let us stay at you house..nearly one week... mak wanted to move to umah kak plak..she want to be fair hehhe... this is our second time berkg kat umah kak ma.. best tinggal kat putrajaya..best makan kari.. qeisha pun enjoy staying there..ramai orang yang main dgn dier.. kalau tak nampak muka kitaorg berdua jerk.. welcome us again ya!!! Thank u