3 - 0

Game semi final 3 - 0 ... bagi aku tak patut, itu macam result game first round je...

Aku kecewa dengan barisan muda Rusia (hensem jugak player Rusia, keeper muka muda giler), main defend aje... midfield mati... si Arshavin pulak kena ikat mati dengan Spain...

Macamana agaknya corak permainan Rusia kalau Arshavin tidak diturunkan... aku rasa Spain memang aim nak ikat dia... kalau dah tahu nak kena ikat baik turunkan orang lain... eh mengarut apa ni... macamlah aku reti sangat pasal bola... tengok bola pun bila ada big game ajer.


Aku nak tengok macamana game final nanti.... mesti best... aku harap best... kalau tidak buang karan je aku bangun pukul2.45 pagi... dan berjaga 90 min.

All this will over by 30 June... lepas itu aku boleh tidur lenaaaa sampai pagi.

2 comments:

Guru Besar said...

Okay lah tu.. saya pun harap-harap diorang menang.

pB said...

hello ...



minat bola??


sungguh tidak disangkarebel tull