30 weeks

wah dah lama tak update blog...

banyak cerita nak tulis tapi malas nak ketuk keyboard pc

aku dah masuk 30 weeks... hari Selasa lepas dapat update email dari pregnancy.com on 30 weeks development...

lately aku notis perut dah ketat.... hubby kata "besarnya perut, bulat semacam"

tapi aku rasa kali ni perut aku kecik je banding dengan pregnancy dulu... lagi besar sebab aku naik sampai 25 kilo

esok Sabtu, aku dan rombongan Cik Kiah akan ke Jakarta, ada 14 orang, 3 famili adik-adik hubby dan mak tok Kedah.

aku dah buat iteneri... aduss nak travel in group 14 orang kalau takde proper iteneri jenuhle... nanti tersadai dalam bilik hotel je

semalam dapat fak dari doktor seri, she said ok for me to travel sebab so far aku memang takde sebarang masalah

so far pregnancy so good.... takde masalah langsung.... harap percutian kami di Jakarta-Bandung akan menjadi percutian yang akan menyeronokkan bagi anak-anak sebelum aku berehat panjang

No comments: