baju

pagi tadi... ngadap almari cari baju... almari dalam bilik dan almari kat quest room

belek-belek baju...

dah boring nak pakai baju yang sama...

bulan lepas dah tempah 10 pasang baju kurung ... dan baju baru pun dah jadi kurang baru sebab asyik pakai jer

baju baru tu ukuran baru... ehem setiap kali tempah ukuran naik 2 inci..

bila ukuran baru selesa sikit pakai... alasan

baju lain ada tapi ukuran lama... takpe lah boleh pakai lagi kut... wah yakin nampak

ambik baju kurung purple antara baju kurung yang ditempah lepas balik Jepun tahun 2006...

"dear kain tak muat la..."

"alamak baju sendat...nampak perut bulat"

"weekend ni kena pegi shopping cari baju...waa...."

"ada duit ker nak shopping tu... kata dah bankrap.."

well at 5 months pregnant logikla baju kurung dah tak muat kan... bukan aku gemuk

ishh tak kan nak tempah maternity dress awal lepas tu nak pakai sampai bulan 7

issh aku plan nak tempah 5 helai je cukup untuk seminggu...

5 helai seminggu pakai selama 4 bulan... aku rasa

baju akan reput

aku akan muntah tengok baju tu

aku kena tempah lebih... lari bajet... tempah baju mahal

nak beli ready made, mak dah pesan kalau pakai baju mengandung biar labuh tak elok singkat macam dulu... ye la dulu aku muda comei je pakai gown kut

tak sabar nak shopping...

nak hantar tailor mana? ha itu satu lagi masalah... aku tak cadang nak spend a lot on maternity dress sebab ini mungkin last aku mengandung.... hu hu sayang kalau beria-ia buat baju lepas tu tak boleh pakai...

No comments: