anak exam

arahan minggu ini

no tv...

lepas ngaji baca buku

pukul 6 petang baru boleh main kat luar " kalau tak hujan "

pukul 7 malam terus mandi

lepas mandi solat/dinner.... mana yang dulu, kalau nak makan as family lambat sikit

pukul 8 malam buat revision... rumah aku sunyi jer... amannnn

ishhh bosannya rutin anak-anak aku... kesian

tapi minggu exam... dengan rutin begitu pun pencapaian mereka so - so aje

aku tak kisah dengan result exam mereka

yang aku cukup bangga sebab mereka dapat ikut rutin

itu bagi aku dah cukup baik

dan yang bestnya... masa aku tengah lunch

" mummy tadi exam Izz rasa Izz boleh buat "

" Izz rasa boleh buat? "

" Izz memang boleh buat "

" Izz boleh buat banyak ke sikit "

" Izz boleh buat banyak... ada satu yang Izz tak tahu... Izz tanya cikgu kena bulat ke? cikgu tak cakap... jadi Izz tak buat apa-apa pun "

aku dalam hati dah kembang dah....

No comments: