6768

6 Julai 1968 tarikh kelahiran aku dan bila disingkat menjadi 6768... satu nombor yang cantik pada aku dan pernah menyimpan hasrat untuk memilikki kereta berpletkan 6768.

Tahun lepas hubby 'lupa' birthday aku... merajuk besar aku...

Tahun ini awal-awal lagi hubby dah tanya apa nak buat on my birthday dan apa hadiah yang aku nak.

Sebenarnya bagi aku yang penting ingatan hubby di hari jadi aku... kalau ada hadiah itu dah bonus... dan tahun ni aku dapat banyak bonus dari hubby



surprise bouquet dari hubby... dah lama aku tidak menerima bunga


1 comment:

aNIe said...

Chema...Happy Belated Birthday...Semoga dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki dan berbahagia dgn famili hingga ke akhir hayat...

Best dpt tanya nak hadiah apa ngan hubby...tapi chema sama ngan akak...apa yang penting ialah ingatan mereka kepada kita...hadiah tu bonus...