New Home

Our dream new home... in Alam Sari, Bangi

dah ada pokok....

3 puteri depan rumah

Semalam dapat surat dari I & P.... our new home is ready, serah kunci pada 17 Okt ni.... Alhamdulillah.

Dalam kepala mulalah dengan segala idea dan DREAMs untuk mencantikkan rumah... aku sangat happy sebab inilah kali pertama nak duduk rumah sendiri.... after 12 years with 4 kids... finally we are moving to our OWN HOME...yeahhhhhhhhhhh

Aku adalah sangat GEMBIRA:

boleh cat dinding rumah kaler-kaler... hijau, biru

boleh buat kitchen cabinet... my dream white kitchen

itu je la.... selama ini aku duduk kuarters so aku dah jemu tengok dinding putih... jemu tengok tiles yang kusam dan menyebabkan rumah aku nampak tak cantik... wah salahkan tiles sebelum salahgkan ketidakpandaian tuan rumah menhias rumah....







No comments: