muhammad@demam selsema

apa yang aku risau-risaukan jadi juga, muhammad tiba-tiba panas badan, hidung berair dan batuk-batuk...

memang aku risau sebab... dah lama tak jaga baby sakit... very delicate affair

"tidur malam akan terganggu... aku dah lama tidur lena...dah terlalu lama tidak terganggu tidur malam..."

"kalau muhammad demam teruk... nak kena cuti... dalam keadaan kerja aku yang unik ini...adoii la cuti tu sesuatu yang aku elakkan melainkan terpaksa..."

Alhamdulillah, muhammad is a fighter, demamnya turun naik turun naik dan hilang begitu saja... not a good mother la

walaupun demam muhammad dah reda...hidungnya masih berair dan batuknya masih ada

mula aku terfikir... what if it affects the lung, what if this, what if that and finally it lead to the pead's visit...

seperti yang dijangka seperti selalu selepas bayar RM...demam anak mesti baik...Alhamdulillah

No comments: