a beautiful beginning

Alhamdulillah... I now have my own blog, thanks to dear pB who 'presented' me with this blog which I take it as an advanced birthday present, bolehkan pB

Bila aku cakap kat hubby pB nak buat blog utk aku, hubby tanya "apa you nak tulis... nanti kena saman" alamak macamla aku nak tulis isu negara yang sensitif... hubby minat masuk blog-blog hot macam tu

Aku suka baca blog-blog orang... bila baca rasa macam dah kenal dengan blog ownernya, selalu bila aku nak relate cerita blog kat hubby... aku simply referred them as my friend... aku akan cakap "my friend citer bla..bla... " maaf kepada blog owner yang telah aku jadikan kawan... hubby aku mesti heran kenapa lately aku ada banyak kawan.

Bagi aku... cerita-cerita mereka yang tentang kehidupan menghiburkan aku dan kadang-kadang menyedarkan aku... aku suka baca cerita mereka.

Aku tanya pB sebab dia kan terror dalam hal blog ni.. apa aku nak tulis dalam blog aku ni... dia cakap tulis apa sahaja... hmmm apa saja yea... bolehlah lagipun aku kan beginner

No comments: